تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 شهریور 1401 - 13:03
439 بازدید
کد خبر : 201205

دانلود ترینر بازی Dungeon Lords – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Dungeon Lords – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Dungeon Lords  یک نقش آفرینی اکشن است که توسط Heuristic Park توسعه یافته است، در ابتدا توسط DreamCatcher Interactive و Typhoon Games منتشر شد و در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. با این حال، بسیاری از ویژگی ها از نسخه اصلی در تلاش برای رسیدن به تاریخ انتشار حذف شدند. در سال ۲۰۰۶

دانلود ترینر بازی Dungeon Lords  یک نقش آفرینی اکشن است که توسط Heuristic Park توسعه یافته است، در ابتدا توسط DreamCatcher Interactive و Typhoon Games منتشر شد و در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. با این حال، بسیاری از ویژگی ها از نسخه اصلی در تلاش برای رسیدن به تاریخ انتشار حذف شدند. در سال ۲۰۰۶ بازی را با نام Dungeon Lords Collector’s Edition با ویژگی های کامل تری دوباره منتشر کردند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

Koop Dungeon Lords Steam Edition Steam

ترینر  Dungeon Lordsدر سال ۲۰۱۲، پس از نابودی DreamCatcher Interactive و خرید متعاقب آن توسط Nordic Games، آنها از انتشار یک نسخه کاملاً “ریمستر شده” از بازی با عنوان Dungeon Lords MMXII خبر دادند. Dungeon Lords MMXII در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۲ در اروپا و در ۵ اکتبر ۲۰۱۲ در آمریکای شمالی منتشر شد.

Dungeon Lords (2005) - PC Gameplay 4k 2160p / Win 10 - YouTube

در سال ۲۰۱۵ نسخه ای از بازی با عنوان Dungeon Lords Steam Edition بر روی استیم منتشر شد.

Dungeon Lords Steam Edition | PC Steam Spel | Fanatical

ترینر بازی Dungeon Lords گیم پلی بازی Dungeon Lords دارای یک سیستم مبارزه است که در آن ترکیبات اسلحه با حرکات ماوس قابل کنترل هستند. این شامل ماموریت‌ها، ماموریت‌های شخصی، مهارت‌ها و توانایی‌های ویژه برای شخصی‌سازی قهرمان شخصیت از مجموعه کوچکی از نژادها و تخصص‌های کلاسی است. بازی Dungeon Lords را می توان به صورت تک نفره به تنهایی یا در جلسات گروهی چند نفره بازی کرد. این مبارزه از بازی های مبارزه ای کنسولی الهام گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.