تاریخ انتشار : شنبه 19 شهریور 1401 - 13:08
522 بازدید
کد خبر : 201694

دانلود ترینر بازی Disney Dreamlight Valley – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Disney Dreamlight Valley – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Disney Dreamlight Valley دره دریم لایت که زمانی سرزمینی ایده آل بود، مکانی بود که شخصیت های دیزنی و پیکسار تا زمان فراموشی در آن هماهنگ زندگی می کردند. خارهای شب در سرتاسر زمین رشد کردند و خاطرات شگفت انگیز مرتبط با این مکان جادویی را از بین بردند. ساکنان ناامید Dreamlight

دانلود ترینر بازی Disney Dreamlight Valley دره دریم لایت که زمانی سرزمینی ایده آل بود، مکانی بود که شخصیت های دیزنی و پیکسار تا زمان فراموشی در آن هماهنگ زندگی می کردند. خارهای شب در سرتاسر زمین رشد کردند و خاطرات شگفت انگیز مرتبط با این مکان جادویی را از بین بردند. ساکنان ناامید Dreamlight Valley که جای دیگری برای رفتن نداشتند، پشت درهای قفل شده در قلعه رویا عقب نشینی کردند.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

حالا این شما هستید که داستان های این دنیا را کشف کنید و جادو را به دره دریم لایت بازگردانید!
اسرار دره دریم لایت را کشف کنید

ترینر بازی Disney Dreamlight Valley قلعه رویایی را از چنگ موذیانه فراموشی رها کنید و قلمروهای منحصر به فرد شخصیت های محبوب دیزنی و پیکسار را باز کنید. هر قلمرو چالش‌های خاص خود را دارد، با پازل‌هایی برای حل و دوستانی که باید به دره دریم لایت بازگردانند. قلعه رویایی را از چنگ فراموشی رها کنید و قلمرو ملکه ها و پادشاهان بزرگی مانند آنا و سیمبا را باز کنید. هر قلمرو شامل چالش‌های منحصربه‌فردی با پازل‌هایی است که باید در تلاش برای بازگرداندن دوستی به دره حل شوند.

ترینر Disney Dreamlight Valley شما ماجراجویی خود را در دره آغاز خواهید کرد، اما سفر شما را به بی نهایت و فراتر از آن خواهد برد! آنچه را که در جنگل شجاعت ظاهر می‌شود کاوش کنید و با چالش‌های قهرمانان و شروران نمادین دیزنی و پیکسار، در عمیق‌ترین غارها شجاع شوید. چه کسی می داند چه کسی یا چه چیزی را ممکن است کشف کنید.

با شخصیت های دیزنی و پیکسار دوستی برقرار کنید

با WALL•E باغ کنید، با رمی آشپزی کنید یا با گوفی ماهی بگیرید. چه راهی بهتر از با یک دوست برای جمع آوری، ساخت و ساز و بازسازی دره! از شاهزاده خانم های زیبا گرفته تا تبهکاران بدجنس، هر ساکن دریم لایت ولی داستان، ماموریت ها و جوایز خود را به ارمغان می آورد. در پاتوق های روزانه ملاقات کنید و با برخی از شخصیت های مورد علاقه دیزنی و پیکسار دوست شوید.
دره را به شکوه سابق خود بازگردانید

دره را از چنگ فراموشی رها کنید و دره دریم لایت را به عظمت قبلی خود بازگردانید. در دریم لایت ولی، می‌توانید با طرح‌بندی کاملاً قابل تنظیم، محوطه‌سازی خلاقانه و هزاران آیتم تزئینی، محله‌ای عالی را بسازید که فقط برای شما مناسب است.

آیا در ساحل کنار موانا مستقر خواهید شد یا Buzz Lightyear را همسایه همسایه خود در پلازا می نامید؟
سبک دیزنی خود را بیان کنید

پرنسس درونی، شرور، یا مرزدار دیزنی خود را بیرون بیاورید! لباس های منحصربفرد بچینید و خانه خود را با هزاران وسیله فوق العاده تزئین کنید. با استفاده از ابزار Touch of Magic، حتی می توانید طرح های خود را با استفاده از برگردان های دیزنی و پیکسار ایجاد کنید!

با دوربین درون‌بازی، برای گرفتن سلفی از غروب خورشید با راپونزل، یک خلاقیت آشپزی با رمی آماده شوید یا به سادگی لحظاتی را گرامی بدارید.
بازی در تکامل دائمی

محتوای جدید به این معنی است که همیشه چیز تازه ای برای کشف وجود دارد. با شخصیت‌های جدید در دره آشنا شوید، جدیدترین مجموعه‌های لباس و مبلمان را در فروشگاه Scrooge’s Store ببینید و رویدادهای چالش برانگیز درون بازی را کامل کنید! مطمئن شوید که راه بازگشت به دره دریم لایت را برای کشف ماجراهای جدید به طور مرتب رویا می بینید!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.