تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 شهریور 1401 - 15:14
72 بازدید
کد خبر : 201581

دانلود ترینر بازی Command & Conquer: Tiberian Sun – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Command & Conquer: Tiberian Sun – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Command & Conquer: Tiberian Sun یک بازی ویدئویی استراتژی زمان واقعی است که توسط استودیو Westwood توسعه یافته و توسط Electronic Arts در سال ۱۹۹۹ منتشر شده است. این دنباله Command & Conquer: Tiberian Dawn و دومین بازی استراتژی زمان واقعی در Command & Conquer است. سریال در جهان تیبری. برای دانلود ترینر

دانلود ترینر بازی Command & Conquer: Tiberian Sun یک بازی ویدئویی استراتژی زمان واقعی است که توسط استودیو Westwood توسعه یافته و توسط Electronic Arts در سال ۱۹۹۹ منتشر شده است. این دنباله Command & Conquer: Tiberian Dawn و دومین بازی استراتژی زمان واقعی در Command & Conquer است. سریال در جهان تیبری.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Command & Conquer: Tiberian Sun بازی بیش از ۲۰ سال پس از وقایع Tiberian Dawn اتفاق می افتد. در همین حال، Tiberium تا حد زیادی گسترش یافته است و باعث مرگ بسیاری از حیوانات و گیاهان یا جهش به انواع هیولاهای عجیب و غریب شده است.

Command & Conquer: Tiberian Sun Online - Multiplayer Gameplay - CnCNet -  YouTube

ترینر بازی Command & Conquer: Tiberian Sun با توجه به پیشرفت تیبریوم، ابتکار دفاع جهانی (GDI) مجبور شد بخش زیادی از جمعیت جهان را به مناطق سردتر منتقل کند تا از آلودگی و قرار گرفتن در معرض آن جلوگیری شود. پس از از دست دادن ظاهری رهبر خود، کین، اخوان نود (نود) برای محافظت از Tiberium در غارهای زیرزمینی فرو رفته است. بعد از وقایع Tiberian Dawn معلوم می شود که کین نمرده است و او برمی گردد. کین با دانستن این که از دست دادن او به دلیل احساسات سربازانش بود، آزمایش های وحشتناکی انجام داد: مردم را به زندگی بازگرداند تا هیچ احساسی نداشته باشند و از دستورات کین پیروی کنند. از طریق این آزمایش، آنها می توانند سایبورگ ها را با دست یا سر تکان دهند. . .

Tiberian Sun Online | Free-To-Play Games

یک شخص ثالث به نام فراموش شده نیز در درگیری درگیر است: واحدهایی که در Tiberium جهش یافته اند. آنها با زندگی در دنیایی با تیبریوم سازگار شده اند. واحدهای فراموش شده، عمدتاً پیاده نظام، می توانند در تیبریوم شفا دهند. آنها توسط تراتوس رهبری می شوند (که در فیلم های حرکتی کامل توسط کریستوفر وینفیلد پخش شده است). آن‌ها را می‌توان با Fremen‌های رمان‌های Dune اثر فرانک هربرت مقایسه کرد، که الهام‌بخش سری بازی‌های رایانه‌ای Dune، سلف Command & Conquer بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.