تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 15:07
54 بازدید
کد خبر : 201747

دانلود ترینر بازی CivCity: Rome – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی CivCity: Rome – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی CivCity: Rome  یک شهرساز نوآور با الهام از دنیای تمدن Sid Meiers، و با همکاری استودیو Firefly و Firaxis Games، بازیکنان را دعوت می کند تا تمرکز خود را از ساختن یک امپراتوری چند شهر تغییر دهند و روی شهرهای بزرگ بزرگنمایی کنند. امپراتوری روم که در خود رم به اوج خود

دانلود ترینر بازی CivCity: Rome  یک شهرساز نوآور با الهام از دنیای تمدن Sid Meiers، و با همکاری استودیو Firefly و Firaxis Games، بازیکنان را دعوت می کند تا تمرکز خود را از ساختن یک امپراتوری چند شهر تغییر دهند و روی شهرهای بزرگ بزرگنمایی کنند. امپراتوری روم که در خود رم به اوج خود رسید!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی CivCity: Rome، یک شهرساز نوآور با الهام از دنیای تمدن Sid Meiers، و با همکاری استودیو Firefly و Firaxis Games، بازیکنان را دعوت می کند تا تمرکز خود را از ساختن یک امپراتوری چند شهر تغییر دهند و روی شهرهای بزرگ بزرگنمایی کنند. امپراتوری روم که در خود رم به اوج خود رسید! از طریق ده‌ها ماموریت، که هر کدام مجموعه‌ای از تصمیمات جالب را ارائه می‌دهند، بازیکنان وظیفه ساخت، پرورش و مدیریت یکی از این شهرهای بزرگ را بر عهده خواهند داشت، زیرا تلاش می‌کنند تا امپراتوری روم را از آغاز فروتنانه‌اش تا اوج قدرتمندش هدایت کنند. ویژگی هایی که بازیکنان در سری Civilization از آنها لذت برده اند، مانند تحقیق، شادی شهر، تولید و فرهنگ، اکنون می توانند به طور فعال در دنیای شگفت انگیز CivCity: Rome مدیریت شوند.

ترینر CivCity: Rome به داخل ساختمان ها نگاه کنید – برای اولین بار در یک شهرساز می توانید به داخل ویلاها، انجمن ها و حتی حمام های رومی نگاه کنید! با جزئیات بسیار بیشتری کشف کنید که رومی ها چگونه زندگی روزمره خود را انجام می دادند.

شهر خود را متمدن کنید – بیش از ۷۰ فناوری را می توان در طول زمان توسعه داد تا به شهر شما یک مزیت استراتژیک بدهد. از درخت تحقیقاتی غنی برای بهبود بسیاری از جنبه های شهر خود و ارتباط آن با امپراتوری گسترده تر استفاده کنید.
زندگی یک خانواده رومی را دنبال کنید – آیا آنها در طول نسل‌ها از کلبه‌ای محقر به کاخ نجیب رشد می‌کنند یا خیر؟ خب، این تماس شماست!
سهولت بازی – این بازی که صرفاً با قرار دادن ساختمان و بازخورد بصری قوی هدایت می شود، به شما امکان می دهد جامعه زندگی خود را به سادگی با انتخاب و قرار دادن طیف گسترده ای از ساختمان ها ایجاد کنید.
Real Romans – مجموعه ای جذاب از شخصیت ها با شما تعامل خواهند داشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.