تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 15:38
549 بازدید
کد خبر : 201116

دانلود ترینر بازی Call of Duty – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Call of Duty – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Call of Duty  این مقاله در مورد فرنچایز است. برای قسمت اول، به Call of Duty (بازی ویدیویی) مراجعه کنید. برای دیگر کاربردها، Call of Duty (ابهام‌زدایی) را ببینید. Call of Duty یک فرنچایز بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Activision منتشر شده است. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

دانلود ترینر بازی Call of Duty  این مقاله در مورد فرنچایز است. برای قسمت اول، به Call of Duty (بازی ویدیویی) مراجعه کنید. برای دیگر کاربردها، Call of Duty (ابهام‌زدایی) را ببینید.
Call of Duty یک فرنچایز بازی ویدئویی تیراندازی اول شخص است که توسط Activision منتشر شده است.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

All the Call Of Duty campaigns, ranked | British GQ | British GQ

در سال ۲۰۰۳ شروع به کار کرد، و برای اولین بار بر روی بازی های مربوط به جنگ جهانی دوم تمرکز کرد. با گذشت زمان، این مجموعه شاهد بازی‌هایی بود که در بحبوحه جنگ سرد، جهان‌های آینده‌نگر و فضای ماورای جو رخ می‌دادند. این بازی ها ابتدا توسط Infinity Ward و سپس توسط Treyarch و Sledgehammer Games ساخته شدند. چندین بازی اسپین آف و دستی توسط توسعه دهندگان دیگر ساخته شد. جدیدترین عنوان، Call of Duty: Vanguard، در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. عنوان بعدی، Call of Duty: Modern Warfare II، در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

How many GB Call Of Duty 1 system requirements? | UpTopico

این مجموعه در ابتدا بر صحنه جنگ جهانی دوم متمرکز بود، به طوری که Infinity Ward عنوان های اول (۲۰۰۳) و دوم (۲۰۰۵) را توسعه داد و Treyarch سومین (۲۰۰۶) را توسعه داد. Call of Duty 4: Modern Warfare (2007) یک محیط جدید و مدرن را معرفی کرد و ثابت کرد که عنوان موفقیت آمیز این سری است و زیر مجموعه Modern Warfare را ایجاد کرد. میراث بازی همچنین بر ایجاد یک نسخه بازسازی شده تأثیر گذاشت که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. دو ورودی دیگر، Modern Warfare 2 (2009) و Modern Warfare 3 (2011) ساخته شدند. این سری فرعی با Modern Warfare در سال ۲۰۱۹ راه اندازی مجدد شد و دنباله آن در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. Infinity Ward همچنین دو بازی خارج از سری فرعی Modern Warfare توسعه داده است، Ghosts (2013) و Infinite Warfare (2016). Treyarch آخرین بازی مبتنی بر جنگ جهانی دوم، World at War (2008) را قبل از انتشار Black Ops (2010) و متعاقباً ایجاد زیر مجموعه Black Ops ساخت. چهار ورودی دیگر، Black Ops II (2012)، III (2015)، ۴ (۲۰۱۸) و Cold War (2020) ساخته شد که دومی در ارتباط با نرم افزار Raven است. Sledgehammer Games که یکی از توسعه دهندگان بازی Modern Warfare 3 بود، همچنین سه عنوان Advanced Warfare (2014)، WWII (2017) و Vanguard (2021) را توسعه داده است.

The Complete List of Call of Duty Games In Order Of Release. | The  WiredShopper

از آوریل ۲۰۲۱، این مجموعه بیش از ۴۰۰ میلیون نسخه فروخته است.[۱] در همین حال، بازی های این سری به طور مداوم سالانه به فروش در سطح پرفروش عرضه می شوند، این سری توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان پرفروش ترین سری بازی های تیراندازی اول شخص تأیید شده است. این همچنین موفق ترین فرنچایز بازی های ویدئویی است که در ایالات متحده ایجاد شده و چهارمین فرنچایز پرفروش بازی های ویدئویی در تمام دوران است. از دیگر محصولات این فرنچایز می‌توان به مجموعه‌ای از فیگورهای اکشن طراحی شده توسط Plan B Toys، یک بازی با ورق ساخته شده توسط شرکت Upper Deck، مجموعه‌های Mega Bloks توسط Mega Brands و یک مینی‌سریال کتاب کمیک که توسط WildStorm Productions منتشر شد، اشاره کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.