تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 16:56
65 بازدید
کد خبر : 201336

دانلود ترینر بازی Bounty of One – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Bounty of One – گیم تی پلی

قهرمان سقوط کرده غرب وحشی، تو تحت تعقیب و رسوایی هستی! اسلحه های خود را بگیرید، از انبوهی بی پایان از شکارچیان فضل زنده بمانید و برای پاک کردن نام خود بجنگید! Bounty of One یک جهنم گاه به گاه سرکش برای ۱ تا ۴ بازیکن است. خط تیره، جاخالی دادن، شلیک، تکرار! برای دانلود

قهرمان سقوط کرده غرب وحشی، تو تحت تعقیب و رسوایی هستی! اسلحه های خود را بگیرید، از انبوهی بی پایان از شکارچیان فضل زنده بمانید و برای پاک کردن نام خود بجنگید! Bounty of One یک جهنم گاه به گاه سرکش برای ۱ تا ۴ بازیکن است. خط تیره، جاخالی دادن، شلیک، تکرار!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

یک بار شما اسطوره پادشاهی های غربی بودید، اما به شما خیانت کردند و به رسوایی افتادید. حالا شما و خدمه تان قانون شکن هستید. جایزه ای به اشتباه بالای سر شما گذاشته شده است و انبوهی از شکارچیان فضل به دنبال شما می آیند! آیا شما قادر خواهید بود زنده بمانید؟ آیا می توانید نام خود را پاک کنید؟ آیا شما یک جایزه می شوید؟

Bounty of One on Steam

Bounty Of One یک جهنم سرکش گاه به گاه سریع است که در آن تحرک کلیدی است. با «Steam Play Together» تا چهار بازیکن در یک صفحه یا از راه دور به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید. با کیبورد یا گیم پد بازی کنید.

Bounty of One on Steam

به تنهایی یا با خدمه خود، موج های بی پایان شکارچیان فضل را شکست دهید
به سرعت مهارت های خود را ارتقا دهید تا از امواج قوی تر دشمنان جان سالم به در ببرید. با دوستان خود همکاری کنید و غارت را هوشمندانه تقسیم کنید (یا در مورد آن بحث کنید).

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.