تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 - 18:10
162 بازدید
کد خبر : 208823

دادستان بوئین‌زهرا به ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی هشدار داد

دادستان بوئین‌زهرا به ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی هشدار داد

به گزارش ایلنا، محمدرضا کرمی در این خصوص اظهار کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر مبنای رصد ضابطین ویژه، اجازه ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان داده نخواهد شد و در صورت بروز تخلف بدون تشکیل پرونده قضایی صرفا با گزارش ضابط، این بناها قلع و قمع خواهد شد. دادستان عمومی و انقلاب

دادستان بوئین‌زهرا به ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی هشدار داد

به گزارش ایلنا، محمدرضا کرمی در این خصوص اظهار کرد: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و بر مبنای رصد ضابطین ویژه، اجازه ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان داده نخواهد شد و در صورت بروز تخلف بدون تشکیل پرونده قضایی صرفا با گزارش ضابط، این بناها قلع و قمع خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین‌زهرا ادامه داد: به کشاورزان و مالکین اراضی توصیه می‌شود بدون دریافت مجوز اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی نکنند و قبل آن مجوز لازم از مراجع مربوطه اخذ کنند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۹۸ مورد از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز تخریب شده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

کرمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: فردی که در روزهای گذشته اقدام به هتاکی و حرمت‌شکنی آمرین به معروف کرده بود با دستور قضایی در شهر بوئین‌زهرا بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت آمرین به معروف براساس قانون است و هرگونه مزاحمت و ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، جرم بوده و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.