تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 21:59
218 بازدید
کد خبر : 207254

برخورد با تاکسیرانان متخلف در اخذ کرایه اضافی از شهروندان

برخورد با تاکسیرانان متخلف در اخذ کرایه اضافی از شهروندان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف محسوب خواهند شد.   به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد:

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف محسوب خواهند شد.

برخورد با تاکسیرانان متخلف در اخذ کرایه اضافی از شهروندان

  به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز، عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: نرخ مصوب کرایه تاکسی سال جاری در مسیرهای مختلف در سایت سازمان تاکسیرانی تبریز بار گذاری شده است و همچنین در تابلوهای نرخ کرایه در خطوط با مسیر مشخص جهت اطلاع عموم نصب شده و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های مصوب هستند.

وی افزود: هرگونه افزایش کرایه تاکسی از سوی رانندگان و خارج از مصوبه و نرخ‌های اعلام شده توسط سازمان تاکسیرانی تخلف است و رانندگانی که مرتکب این اقدام شوند متخلف هستند.

قاصدی تصریح کرد: همشهریان محترم می‌توانند کد تاکسی و یا شماره انتظامی تاکسی متخلف را طی تماس تلفنی با شماره ۳۴۷۶۰۲۹۲ واحد امور رسیدگی به شکایت‌های مردمی سازمان گزارش کنند تا با موارد مورد نیاز برابر آئین نامه اجرایی و انضباطی برخورد لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: گشت‌های نظارتی سازمان  نیز به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر حضور دارند و مردم می‌توانند شکایات خود را نیز به صورت شفاهی و کتبی به این گشت‌ها اعلام کنند و در صورت احراز تخلف، با متخلفان برخورد خواهد شد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.