تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 5:18
167 بازدید
کد خبر : 208775

بارش‌های شدید الموت غربی به مزارع و بخشی از راه‌ها آسیب وارد کرد/ صدمه جانی نداشتیم

بارش‌های شدید الموت غربی به مزارع و بخشی از راه‌ها آسیب وارد کرد/ صدمه جانی نداشتیم

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره بارش‌های شدید روز گذشته در الموت گفت: بارش‌ها در چند روستای الموت غربی براساس تعریفی که از سیلاب وجود دارد، منجر به بروز سیل نشد اما به آبگرفتگی در مزارع و باغات منجر شد که البته بخش‌هایی از آن‌ها هم در بستر و حریم رودخانه‌ها قرار

بارش‌های شدید الموت غربی به مزارع و بخشی از راه‌ها آسیب وارد کرد/ صدمه جانی نداشتیم

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره بارش‌های شدید روز گذشته در الموت گفت: بارش‌ها در چند روستای الموت غربی براساس تعریفی که از سیلاب وجود دارد، منجر به بروز سیل نشد اما به آبگرفتگی در مزارع و باغات منجر شد که البته بخش‌هایی از آن‌ها هم در بستر و حریم رودخانه‌ها قرار داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: در بخش‌هایی از محورهای روستایی هم آب‌شستگی جاده‌ها را داشتیم که عوامل راهداری درحال درست کردن آن هستند، همچنین یک خودرو هم که در مسیر رودخانه بوده به پایین دست رفته و دچار خسارت شده است.

وی عنوان کرد: از دیروز هشدار رنگ نارنجی صادر شده و باتوجه به اینکه عصر امروز بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود توصیه می‌شود هم استانی‌ها از حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها خودداری کنند تا بدون خسارت از این بارش‌ها عبور کنیم.

این مسئول ادامه داد: همچنین کوهنوردان هم باید از حضور در حواشی رودخانه‌ها خودداری کرده و دامداران و کشاورزان هم نکات تاکید شده را رعایت کنند.

علیمی یادآور شد: از دیروز باتوجه به پیش‌بینی بارش شدید در مناطق کوهستانی امدادگران و راهداران در مناطق مستقر شده‌اند تا درصورت بروز حادثه به سرعت عمل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.