تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 بهمن 1401 - 14:27
147 بازدید
کد خبر : 207705

آیا زمان بازنشستگی Family Guy فرا رسیده است؟

آیا زمان بازنشستگی Family Guy فرا رسیده است؟

  زمانی در چرخه زندگی هر نمایشی فرا می رسد که بهترین روزهای آن از بین می رود. با این حال، چند نفر موفق می شوند به سال های زامبی خود برسند. نمایش به یک جسد درهم ریخته و خودارجاعی تبدیل شده است که صرفاً به این دلیل وجود دارد که می تواند، نه به

 

C:\Users\mohammad\Downloads\1\11.jpg

زمانی در چرخه زندگی هر نمایشی فرا می رسد که بهترین روزهای آن از بین می رود. با این حال، چند نفر موفق می شوند به سال های زامبی خود برسند. نمایش به یک جسد درهم ریخته و خودارجاعی تبدیل شده است که صرفاً به این دلیل وجود دارد که می تواند، نه به این دلیل که باید. و پس از ۱۰ فصل – و یازدهمین فصل که اوایل این هفته تایید شد – Family Guy ممکن است به آن نقطه رسیده باشد.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download (1).jpeg

دقیقاً اینطور نیست که Family Guy تا به حال اثری از نابغه کمدی بوده باشد. به دلیل نداشتن قلب سیمپسون ها و شوخ طبعی در پارک جنوبی (که یک قسمت کامل را به از بین بردن تنبلی Family Guy اختصاص داد)، به طرز خطرناکی به سمت سر و صدای پس زمینه منحرف می شود. و با وجود تمام معایب آن، همیشه خنده دار بوده است – حتی چالش برانگیز، اگر به اندازه کافی هوشیار باشید. ناگفته نماند که این یک برنده رتبه بندی برای BBC3 است و قسمت های جدید اغلب بیش از یک میلیون بیننده را جذب می کند. لغو آن – به عنوان کنترل کننده، زای بنت، اشاره کرد که اگر هزینه نمایش خیلی شدید افزایش یابد، ممکن است این کار را انجام دهد – باعث خشم خواهد شد.

 

اما من او را سرزنش نمی کنم. چون فصل جدید Family Guy که این یکشنبه ساعت ۱۰ شب از BBC3 شروع میشه خیلی خوب نیست. این یک چیز وحشتناک، شکست خورده، توخالی و بدبینانه است – سنگی که سال هاست به سمت آن سقوط می کند. اگر Family Guy واقعاً تلویزیون کاغذ دیواری است، پس این نکته است (مخصوصاً اپیزود دوم وحشیانه غیر خنده دار و سومی که به طرز شگفت انگیزی بد قضاوت در مورد آزار خانگی است) که به سادگی نمی توانید نادیده بگیرید که از دیوار جدا شده است. و این قبل از اینکه ریکی جرویس در نقش دلفین ظاهر شود.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download.jpeg

زمانی بود که گاف های تحریک آمیز Family Guy اخلاق، سیاست و طنز مخاطب را به چالش می کشید. جایی که نویسندگان پشت نمایش باهوش، بی باک و خنده دار ظاهر شدند. جایی که هر شوخی طنز توالتی مزخرف با زوبین به قلب فرهنگ عامه، سلبریتی و اخبار متعادل می شود. مهم نبود که می‌توانستید طرح را روی یک دانه برنج بنویسید – تکه‌های بریده‌شده ی کفش کافی بود.

 

البته، بدون هیچ روایتی برای صحبت و شخصیت هایی که به سختی تکامل می یابند – مگر اینکه حساب کنید استوی ها از دیوانه ماترکش به مجرای کنایه های همجنس گرا تبدیل شده اند – بهترین سریال آن را می توان بر اساس میزان بازدید خنده در هر قسمت که در فصل سوم به اوج خود رسید قضاوت کرد. و چهار (پدر، پسر مقدس و فونز که به ویژه خوب هستند) و از آن زمان رو به زوال بوده اند. برای شروع، کاهش قابل توجیه به نظر می رسید. اکنون، گگ‌ها احساس بی‌درد و بی‌هوشی می‌کنند – تاکتیک‌های شوک ساختگی که با تمام ظرافت‌های یک ابرنواختر ارائه می‌شوند.

 

و بدترین بخش این است: نویسندگان آن را می دانند. سال گذشته، ست مک فارلین، خالق سریال، حتی اعتراف کرد که این سریال مسیر خود را طی کرده است، و به طرز تحسین برانگیزی به هالیوود ریپورتر گفت: “بخشی از من فکر می‌کند که Family Guy باید از قبل به پایان می‌رسید. فکر می‌کنم هفت فصل در مورد طول عمر مناسب برای یک سریال تلویزیونی است.”

 

به نظر می رسد که قلب مک فارلین دیگر در آن نیست – قابل درک است، زیرا او در حال حاضر روی نویسندگی و کارگردانی فیلم ها تمرکز دارد (اولین فیلم او، تد، در ماه آگوست اکران می شود). با این حال، با قضاوت از بررسی‌های سخت در آمریکا و رتبه‌بندی‌های غیر الهام‌بخش برای فاکس، ممکن است به نظر برسد که این احساس متقابل است – حتی اگر اسب هنوز برای سریال ۱۱ شلاق بخورد. آینده تلخی برای این خانواده در انتظار است. آخرین شکاف بریده آن رحمت خواهد بود.

 

… با افزایش سرعت سال ۲۰۲۳، و شما از فرانسه به ما ملحق می شوید، ما درخواست کوچکی داریم. سال جدید به معنای فرصت‌های جدید است، و ما امیدواریم که امسال به ثبات و پیشرفت بسیار مورد نیاز منجر شود. هر اتفاقی که بیفتد، گاردین در آنجا خواهد بود و گزارش‌هایی شفاف و بی‌باک و مستقل از سراسر جهان، ۲۴ ساعته، ارائه می‌کند.

C:\Users\mohammad\Downloads\1\download (2).jpeg

روزگار سختی است و ما می دانیم که همه در موقعیتی نیستند که برای اخبار هزینه کنند. اما از آنجایی که ما از خوانندگان حمایت مالی می کنیم، به سخاوت مستمر کسانی که می توانند آن را بپردازند تکیه می کنیم. این حمایت حیاتی به این معنی است که میلیون‌ها نفر می‌توانند به خواندن گزارش‌های موثق درباره رویدادهایی که جهان ما را شکل می‌دهند ادامه دهند. آیا امسال روی گاردین سرمایه گذاری خواهید کرد؟

 

برخلاف بسیاری دیگر، ما هیچ مالک میلیاردی نداریم، به این معنی که می توانیم بدون ترس حقیقت را تعقیب کنیم و آن را با صداقت گزارش کنیم. ۲۰۲۳ تفاوتی نخواهد داشت. ما با عزم و اشتیاق در مورد علامت تجاری کار خواهیم کرد تا روزنامه نگاری را به شما ارائه دهیم که همیشه عاری از دخالت تجاری یا سیاسی باشد. هیچ‌کس ویرایشگر ما را ویرایش نمی‌کند یا توجه ما را از آنچه مهم‌تر است منحرف نمی‌کند.

 

با حمایت شما، روزنامه‌نگاری گاردین را برای همه آزاد و باز نگه می‌داریم. هنگامی که دسترسی به اطلاعات برابر شود، تعداد بیشتری از مردم می توانند رویدادهای جهانی و تأثیر آنها بر مردم و جوامع را درک کنند. ما با هم می توانیم از قدرتمندان بهتر مطالبه کنیم و برای دموکراسی مبارزه کنیم.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.