DOOM: The Dark Ages قرار است جهنم را در بسیاری از رایانه های شخصی به دور و گسترده و گسترده تر کند ، و Nvidia DLSS 4 یک فیض پس انداز خواهد بود. مطمئناً ، شما ممکن است نیاز در صورتی که کارت گرافیک گوشت گاو مانند Geforce RTX 5080 را لرزاند ، ابزاری برای ضربه زدن به نرخ فریم مناسب است ، اما بسته به ترجیحات عملکرد شخصی شما می تواند تفاوت گسترده ای ایجاد کند. به هر دلیلی ، من تصمیم گرفتم در حالی که دنباله ای وحشتناک FPS را بازی می کنم که می خواستم ببینم آیا می توانم مانیتور ۶۰۰ هرتز را با نرخ قاب مسخره ای بسازم و به نوعی توانستم با استفاده از نسل چند فریم آن را کنار بگذارم.
ببین ، من نمی گویم بازی Doom: Ages Dark در 1080p برای افزایش FPS در سطح احمقانه کاری است که شما باید انجام دهید. از این گذشته ، تیراندازهای تک نفره بیش از سرعت کامل وجود دارد ، و دنیای شیطانی با جزئیات شیطانی Bethesda از آرژانتین D'Hur ارزش دارد که با تنظیمات پر شده کامل تجربه کند. به گفته این ، من یک مکنده برای یک چالش مشخصات احمقانه هستم ، و اگر زندگی (BENQ) لیموهای ۶۰۰ هرتز (Zowie XL2586X+) به شما می دهد ، می توانید شرط بندی کنید که می خواهم لیموناد را بسیار سریع درست کنم.
این سؤال که احتمالاً در حال گردش کرانیوم شما است این است که آیا آخرین تیرانداز بتسدا می تواند در هر جایی نزدیک به نرخ فریم مورد نیاز برای استفاده ۶۰۰ هرتز باشد. پاسخ این است که بله ، Doom: Ages Dark به بیش از ۵۰۰ فریم در ثانیه برخورد می کند ، و من شاهد پیشخوان های قاب من در جلسات اولیه من چند بار بالاتر از ۶۰۰ فریم در ثانیه خزیده ام. دلیل این امکان وجود دارد که در نهایت Nvidia DLSS 4 باشد ، و در حالی که بازی به این روش به طور طبیعی وفاداری را برای سرعت انجام می دهد ، نتایج به طرز چشمگیری نرم و نرم و هنوز هم از نظر بصری قابل استفاده هستند.
آتش سوزی نرخ بالا از جهنم
مجهز به توانایی های تولید چند فریم ، رفلکس و بازسازی اشعه ساخته شده در آن ، Doom: The Dark Ages از ابزار Nvidia به عنوان یک BFG عملکرد استفاده می کند. من به شما اجازه می دهم که مخفف این بار به چه معناست ، اما نکته ای که من به آن توجه می کنم این است که به اندازه کافی همه کاره است که می توانید عملکرد را به سطوح مطلوب در صورت نیاز در حالی که دارای تصاویر عالی هستند که در مقایسه با بومی عجیب به نظر برسند ، بالا ببرید.
من شک دارم که بسیاری از افراد به اندازه کافی دلهره آور باشند که در پله های من پیروی کنند و بازی را با ۴ برابر تولید چند فریم روشن کنند ، حالت عملکرد DLSS Ultra فعال شده و تنظیمات در 1080p به پایین برگشته اند. این نوع شکست ، تطبیق پذیری ابزار ابزار را شکست می دهد ، به خصوص که بیشتر بازیکنان به برنامه NVIDIA اجازه می دهند تمام کارهای بهینه سازی را انجام دهد تا تعادل برقرار کند.
بنابراین ، چرا من با تنظیمات احمق هستم؟ خوب ، همانطور که قبلاً خراب شده ام ، من با Benq Zowie XL2586X+بازی می کنم ، و خارش دارم تا ببینم آیا آخرین کارتهای گرافیکی می توانند از نرخ تازه سازی ۶۰۰ هرتز استفاده کنند. اگرچه دلیل دیگر ، مستقیماً به ایده اعتصاب تعادل پیوند می زند ، زیرا من مشتاق هستم که چیزهایی را به سمت افراطی فشار دهم تا نشان دهم چقدر DLSS 4 می تواند در خارج از جعبه های عملکرد ضرب المثل معمولی تفاوت ایجاد کند.
من کاملاً انتظار داشتم که وفاداری را در سنین تاریک قربانی کنم تا به نرخ فریم بالاتر برسد تا یک فاجعه بصری باشد. با این حال ، با وجود ضربه زدن به میانگین 550fps ، DLSS 4 به حفظ وقت من کمک کرده است زیرا Doomslayer به طرز شگفت آور مفصل به نظر می رسد. بازی با تنظیمات کم به طور طبیعی به معنای طبیعی به نظر می رسد که در مقایسه با همه آواز خواندن و رقصیدن در حالت 4K و حالت عملکرد فوق العاده به نظر می رسد ، به این معنی که وضوح از نظر فنی از ۶۴۰ x 360 صعود می کند.
حتی در مواردی که ایمپل ها کمی مبهم یا پیکسری به نظر می رسیدند ، که به طرز عجیبی با عذاب عذاب مدرسه قدیمی Age Ages به خوبی جفت می شد. اشتباه نکنید ، هنوز هم از استفاده از نمونه گیری فوق العاده به طور کلی اشکال دارد ، اما چیزی در مورد پاره شدن و پاره شدن با نرخ فریم فوق العاده بالا وجود دارد که ، هنگامی که با تصاویر با وضوح پایین مخلوط می شود ، خاطرات تیرانداز اصلی PC را برانگیخته است. این بسیار خنده دار است با توجه به اینکه OG ROMP در حدود ۳۵ فریم در ثانیه پوشانده شده است ، بنابراین من می گویم این مجموعه برای طرفداران دیرینه ای است که نسخه دهه ۹۰ را به یاد می آورند و از آخرین سفر خودداری می کنند.
من هنوز راه خود را از طریق مقدمه Doom: The Dark Ages می گذارم ، اما نمی توانم به اندازه کافی بیان کنم که چقدر رضایت بخش در ۶۰۰ هرتز است. من در واقع نسخه ۲۰۱۶ را بین بازی تیراندازهای رقابتی مانند Overwatch 2 دوباره پخش کرده ام ، و نادیده گرفتن تفاوت سرعت در آنجا دشوار است زیرا به نظر نمی رسد FPS را بیش از ۲۰۰ تقویت کند. همچنین DLSS 4 پخته شده در آن وجود ندارد ، که این مهم برای ضربه زدن به نرخ فریم است که با صفحه نمایش فعلی من مهم است.
من همچنین می خواهم برجسته کنم که بدون رفلکس Nvidia ، بازی در سنین تاریک به این روش احتمالاً احساس ظلم می کند. این همه خوب و دندی با استفاده از تولید فریم برای پمپ کردن تصاویر با سرعت سریعتر است ، اما تأخیر می تواند قسمت بازی واقعی را کاملاً خراب کند. هنگامی که من با یک اسلحه به یک دسته از جهنم جهنم می روم ، آخرین چیزی که می خواهم این است که احساس کنم انفجارهای من به چهره است ، عقب مانده است و رفلکس با وجود تمام فعالیت های افزایش یافته هوش مصنوعی ، کار تحسین برانگیز را انجام می دهد.
با توجه به همه این موارد ، آیا باید از راه دور سعی کنید و Doom را بازی کنید: سنین تاریک با بیش از ۵۰۰ فریم در ثانیه؟ خوب ، بیشتر شما این کار را با مانیتور بازی ۶۰۰ هرتز انجام نمی دهید ، اما از آنجا که گزینه های اصلی بیشتر مانند LG Ultragear 32GS95ue-B با توانایی های دوگانه 4K 240Hz و 1080p 480 هرتز آن یک چیز هستند ، DLS 4 می تواند به شما کمک کند با حالت دوم فعال شوید و به نرخ های مناسب برسید. من هنوز هم به نوعی ناراحت هستم که حتی ممکن است ، و می توانم تصور کنم که برای تکرارها ، سرعت و سرعت بسیار خوب سرگرم کننده است ، و فقط داشتن یک زمان خوب خوب در پرسه زدن به دشت های جهنم.
پاره شدن و اشک در 4K
اکثر شما در حال غواصی در Doom: Ages Dark Age در حال انتشار به دنبال کشتن انبوهی از جهنم در 4K خواهید بود. بنابراین ، من به طور طبیعی بازی FPS را شلیک کردم تا ببینم DLSS 4 چه کاری می تواند برای ما در آن بخش انجام دهد ، زیرا حتی GPU های سطح بالا می توانند با تنظیمات کابوس فوق العاده مبارزه کنند.
اگر قصد عملکرد 4K 240 هرتز بالا را دارید ، از دانستن DLSS 4 به سنین تاریک کمک می کند تا به آن ارتفاعات برسد و بدون سازش به آن ارتفاعات برسد. من توانستم سپر Doomslayer را اهدا کنم و به راحتی با 4x تولید چند فریم و نمونه برداری فوق العاده به طور متوسط ۲۴۳ فریم در ثانیه ضربه بزنم.
به خاطر داشته باشید که Ages Dark Age دارای ردیابی اشعه پخته شده است ، بنابراین این نرخ فریم با روشنایی فانتزی روشن است. حتی با وجود ابزارهایی با DLSS 4 فعال ، من معمولاً انتظار دارم که عملکرد یک ضربه قدرتمند داشته باشد. بنابراین ، این واقعیت که من توانستم مشخصات مانیتور UHD بالا را برآورده کنم و هنوز هم در تمام شکوه و جلال آن آرژانتین را کشف کردم ، بسیار چشمگیر است ، به خصوص وقتی صحبت از بازتاب ها و جزئیات بافتی ظریف تر است.
من هم خیلی آگاه هستم که تصاویر AI DLSS 4 بی عیب و نقص نیستند ، و اگر می دانید به کجا نگاه کنید ، می توانید با upscaling پیدا کنید. من به طور معمول می فهمم که بافت های ظریف می توانند در حین گیم پلی سریع تر به نظر برسند ، مانند زمانی که شما در شب سیتی در Cyberpunk 2077 سرعت می گیرید. اما ، به اعتبار سن تاریک ، من نتوانستم علائمی را که به استفاده از تولید چند قاب در داخل دروازه تیرانداز گره خورده است ، خراب کنم ، که نشان می دهد مدل جدید ترانسفورماتور در کار اضافی قرار می گیرد.
تنها تقصیری واقعی که با upscaling هوش مصنوعی پیدا کردم ، در طول مبارزات سریع ، مدلهای دشمن کمی در مدل های دشمن بود. به خاطر داشته باشید که من سرعت حرکت را به ۱۵۰ ٪ به طور خاص برای دیدن اینکه آیا حرکت بر هر بافتی تأثیر می گذارد یا منجر به ظاهر شدن می شود ، می اندازم ، و اگر فقط روی عناصر تحت میکروسکوپ استعاره تمرکز نمی کنید ، بلافاصله متوجه این موضوع نمی شوید. با این وجود ، اگر به راحتی از تفاوت های جزئی اذیت می شوید ، باید در نظر داشته باشید ، حتی اگر نتایج بومی جهان از هم جدا نباشند.
الزامات سیستم قتل
DOOM من: آزمایشات Ages Dark به طور قطع چیزها را به افراط و تفریط می برد ، اما فکر می کنم آزمایش DLSS 4 من یک شاخص همه کاره بودن است. برای برخی از بازیکنان ، ضربه زدن به بالاترین نرخ فریم ممکن در 4K در اولویت قرار دارد ، اما برخی دیگر به سادگی به دنبال ضربه زدن به یک نقطه شیرین در GPU های ارزان تر مانند Geforce RTX 5060 Ti جدید خواهند بود. غذای نهایی نهایی این است که اگر آخرین بازی های سیستم مورد نیاز سیستم ویرانی در دستگاه شما ، ابزارهای کارت گرافیکی مانند تولید چند فریم و نمونه گیری فوق العاده می توانند به شما کمک کنند یا به اهداف عملکرد شخصی خود نزدیک شوید یا حتی فقط به شما در بازی با نرخ فریم قابل قبول کمک کنید.
من به دنبال تست GPU های بیشتر در سال ۲۰۲۵ با استفاده از Doom: The Dark Age هستم ، و من به خصوص مشتاق هستم که ببینم چگونه AMD Radeon Rx 7600 XT در شرایط مشابه قرار دارد. این شامل اجرای نسخه های بیشتر با استفاده از مانیتورهای با سرعت بالا خواهد بود ، زیرا فکر نمی کنم بسیاری از شما در مسابقات بزرگ ۲۰۲۵ با هدف ۶۰۰ فریم در ثانیه هدف قرار بگیرید ، فقط جالب است که ببینید واقعاً ممکن است یا خیر.
آیا به دنبال راه های بیشتری برای بازی های رایانه ای هستید؟ نوسان توسط بهترین دستی بازی وت بهترین لپ تاپ های بازی برای گزینه های قابل حمل شما می خواهید در بهترین مانیتورهای 4K برای بازی، اگر در حال ساخت یک تنظیم جدید هستید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰