در حالی که Switch 2 نسبت به سالهای گذشته از نینتندو تأکید بیشتری بر قدرت فنی دارد ، ناشر هنوز هم به طرز عجیبی برای آشکار کردن مشخصات فنی واقعی این پلتفرم ، عجیب و غریب بوده است. اکنون سرانجام در مورد مشخصات سیستم شفاف سازی می کنیم.
نشت سوئیچ ۲ در هفته های اخیر در واقع شدت یافته است زیرا زنجیره تأمین کنسول به جلو حرکت می کند ، و مردمی در Digital Foundry مشخصات را تأیید کرده اند. به طور خلاصه ، این سیستم دارای یک سیستم NVIDIA سفارشی بر روی تراشه ای به نام T239 است که دارای یک GPU است که در همان معماری Ampere ساخته شده است که از GPU های RTX 30 سری برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است.
نکته قابل توجه ، این مشخصات یک تراشه NVIDIA سفارشی به نام T239 که شامل یک پردازنده گرافیکی مبتنی بر آمپر است ، تا سال ۲۰۲۱ فاش شده بود ، و اگر چهار سال گذشته نشت عنصر حقیقت را برای آنها داشته است ، مشخص است که سوئیچ ۲ مدت طولانی در کارها بوده است ، طولانی زمان نینتندو یک برگه مشخصات سوئیچ ۲ را در کنار آشکار اولیه کنسول در ماه آوریل منتشر کرد ، اما این فقط یک “پردازنده سفارشی” از Nvidia را ذکر کرد ، بدون مشخصات همراه.
مطابق با Rundown DF ، ما به دنبال یک ساعت CPU 998 مگاهرتز در حالی که لنگر انداخته یا ۱۱۰۱ مگاهرتز در حالت دستی است ، با شش هسته در دسترس برای توسعه دهندگان بازی و دو مورد برای منابع سیستم است. حداکثر ساعت نظری ۱.۷ گیگاهرتز وجود دارد ، اما مشخص نیست که در چه شرایطی ممکن است سرپوش عملکرد اضافی قفل شود.

نگاه کردن
از طرف GPU ، آن را برای ۱۰۰۷ مگاهرتز در حالت docked ، ۵۶۱ مگاهرتز در دستی و حداکثر نظری ۱.۴ گیگاهرتز رتبه بندی می کند. ریخته گری دیجیتال پیشنهاد می کند که “از آن به عنوان یک نسخه مینیاتور شده از یک GPU مصرف کننده” ، مشابه نحوه استفاده سوئیچ ۱ از یک نوع از سری GTX 900 استفاده کند. با این حال ، در اینجا ، ما با چیزی شبیه به کارت RTX 30 سری سر و کار داریم.
دقیقاً این بدان معناست که از نظر عملکرد بتن برای سوئیچ ۲ اندازه گیری بدون دیدن بازی ها در عمل دشوار است و مقایسه عملکرد خام سیستم در برابر سایر سخت افزار هنگام استفاده از فناوری DLS تقویت کننده عملکرد NVIDIA دشوار خواهد بود.
در مشخصات بتونی بیشتر ، DF می گوید که VRR-که به مطابقت با نرخ تازه کردن صفحه با نرخ فریم درون بازی برای فیلم های نرم تر در هنگام نوسان عملکرد کمک می کند-فقط برای صفحه دستی داخلی پشتیبانی می شود. هیچ حمایتی از تلویزیون های فعال VRR از طریق HDMI وجود ندارد.
Switch 2 همچنین دارای یک موتور رفع فشار فایل سفارشی است که می تواند مقداری از بار را از CPU بارگیری کند ، که هنگام بارگیری بازی های شما “باید خیلی سریعتر و کارآمدتر باشد”.
همچنین به نظر می رسد Gamechat در چشمان نینتندو کاملاً جدی از این سکو است ، اگرچه ظاهراً منابع سیستم کاملاً زیادی را می خورد ، تا جایی که “نینتندو در واقع یک ابزار تست GameChat را به توسعه دهندگان ارائه می دهد” تا تأثیر عملکرد این ویژگی را اندازه گیری کند. DF خاطرنشان می کند که تأثیر Gamechat بر عملکرد “به نظر می رسد منطقه ای از نگرانی توسعه دهنده است.”
اکنون فقط چند هفته از راه اندازی سوئیچ ۲ فاصله داریم ، بنابراین پاسخ به بسیاری از این سؤالات به زودی مشخص خواهد شد. در اینجا امیدواریم که انتظار طولانی و طولانی برای سخت افزار جدید ارزشمند باشد.
اگر با همه نینتندو سوئیچ ۲ اخبار، در اینجا همه سوئیچ ۲ بازی های پرتاب و دیگری سوئیچ ۲ بازی آینده شما باید در مورد آن بدانید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰