تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 11:30
93 بازدید
کد خبر : 195703

دانلود زیرنویس فیلم Fear 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fear 2020 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Fear 2020 با وجود لمس سبک نویسنده/کارگردان، مضامین جدیدترین فیلم ایوایلو هریستوف که در تالین در حال نمایش در رقابت است، آشنایی افسرده‌کننده‌ای وجود دارد. از In The Heat Of The Night and Blazing Saddles گرفته تا Li’l Quinquin و Couscous، فهرست فیلم هایی که به نژادپرستی در شهرهای کوچک می پردازند،

دانلود زیرنویس فیلم Fear 2020 با وجود لمس سبک نویسنده/کارگردان، مضامین جدیدترین فیلم ایوایلو هریستوف که در تالین در حال نمایش در رقابت است، آشنایی افسرده‌کننده‌ای وجود دارد. از In The Heat Of The Night and Blazing Saddles گرفته تا Li’l Quinquin و Couscous، فهرست فیلم هایی که به نژادپرستی در شهرهای کوچک می پردازند، گسترده و جهانی است. هریستوف با زیرکی، بدترین‌ها را از طریق طنز پوچ‌گرایانه به سیخ می‌کشد، در حالی که مخاطبانش را تشویق می‌کند تا درباره روش‌هایی که شاید کمتر آشکار آن‌ها درباره کسانی که هرگز ندیده‌اند قضاوت ارزشی می‌کنند فکر کنند.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/fear-2020/

Review: Fear - Cineuropa

زیرنویس فیلم Fear 2020 در بلغارستان، جایی نزدیک مرز ترکیه، ساکنان یک شهر ترس خود را متوجه پناهندگانی کرده‌اند که از آنجا عبور می‌کنند و بیشتر به زندگی بهتر در آلمان امیدوارند. هریستوف فراتر از اصول اولیه می رود و مطالعه شخصیت را در این داستان می گنجاند، در حالی که با سوتا (سوتلانا یانچوا) بیوه ای آشنا می شویم که تنهایی اش به تازگی با از دست دادن شغلش در مدرسه کامل شده است – به دلیل تعداد دانش آموزان بسیار کم مدرسه تعطیل شده است. همراه با نماهای گاه به گاه و شیوا از یک هتل استراحتگاهی در حال پوسیدگی و گسترده نشان می دهد که شهر در حال پیر شدن و رو به کاهش است و به خود بسته می شود.

هنگام شکار خرگوش در جنگل مجاور، سوتا به طور تصادفی به پناهنده ای (مایکل فلمینگ) برخورد می کند، که در یکی از چالش های متعدد هریستوف با برداشت های کلیشه ای بینندگان، بسیار خوش اخلاق، مودب و خوش بیان است، حتی اگر سوتا نتواند این موضوع را درک کند. کلمه ای که او می گوید اما وقتی او را نزد رئیس ارتش محلی بوچف (استویان بوچف) می‌فرستد، هیچ‌کس آنجا نیست، زیرا تیم او همه در حال پیگیری اخبار مربوط به گروه بزرگی از پناهندگان هستند. ما مردان بوچف را می بینیم که گروه را جمع می کنند در حالی که یک گزارشگر تلاش می کند تا داستان را هیجان انگیز کند، به این امید که بوچف داستان هایی از درآمدهای بدبخت و خطرناک ارائه دهد. بوچف که به طور غیرمعمولی برای این نوع فیلم ها عمدتاً با دلسوزی به تصویر کشیده می شود، پاسخ های مودبانه و غیر سکسی می دهد با توجه به این که این افراد اکثراً خانواده های غیرمسلح هستند که از جنگ فرار می کنند، فقط برای اینکه خبرنگار به سمت دوربین برگردد و اصرار کند: «همانطور که شما می بینم، وضعیت در مرز بسیار متشنج است.”

Fear (2020) - IMDb

زیرنویس Fear 2020 در همین حال، سوتا متوجه می‌شود که به پناهنده می‌دهد، در نهایت نشان داده می‌شود که نام بامبا را دارد، تختی برای شب، که نشان‌دهنده آغاز یک رابطه آزمایشی در سراسر مانع زبانی است. در حالی که سوتا ممکن است در حال آب شدن باشد، بقیه شهر از این چرخش وقایع وحشت زده می شوند و راه های ناخوشایندی را برای تلاش برای وادار کردن او به بیرون انداختن مرد پیدا می کنند.

هریستوف از طنز استفاده می کند تا به فیلمش جذابیت گسترده ای در جریان اصلی بدهد. او تعادل دقیقی برقرار می‌کند و اجازه می‌دهد وضعیت پوچ و بی‌معنی خود را نشان دهد، برای مثال، روشی که اهالی شهر سوار شدن سوتا از پنجره‌هایش را به‌عنوان شوم تفسیر می‌کنند، حتی اگر او مجبور شد این کار را در پاسخ به شکستن یکی از پنجره‌ها به‌عنوان «یک» انجام دهد. به همین ترتیب، لوتاریو محلی، ایوان (ایوان ساووف)، که در تلاش برای جلب سوتا است، در ابتدا نقش کمدی را برعهده دارد، اما هریستوف به زودی به ما یادآوری می‌کند که حماقت او چنین نیست. از خطرناک بودن او در شرایط مناسب جلوگیری کنید. هریستوف همچنین از کلیشه ای که بامبا به دلیل پزشک بودن ناگهان پذیرفته می شود، اجتناب می کند – رفتار دوستانه مالیایی به طرز انحرافی فقط باعث می شود که مردم محلی برای اخراج او مصمم تر شوند، هریستوف نشان می دهد که نژادپرستی تا چه حد غیرقابل حل است.

Theatrical: Fear :: Film Movementما ممکن است به این ذهنیت شهر کوچک بخندیم، اما به زودی ترس فزاینده‌ای در مورد اتفاقاتی که ممکن است برای سوتا و بامبا بیفتد، احساس خواهیم کرد، زیرا همه چیز شروع به مارپیچ می‌کند، خنده در گلویمان می‌میرد با افزایش خشونت. اینکه آیا هریستوف واقعاً نیاز دارد همه اینها را به معنای واقعی کلمه در فهرست فیلم های سیاه و سفید قرار دهد، با توجه به ظرافت های او در جاهای دیگر قابل بحث است – اما فیلمبرداری امیل کریستوف مثل همیشه جذاب است، خواه دیدگاه اول شخص سوتا در جنگل باشد یا تغزلی تر. اندیشیدن متحرک از دریا که ساحل شهر را می شوید. بیش از همه تنش ها و طنزها، چیزی که در پایان آواز می خواند، گرما در یک روز برفی بین بامبا و سوتا است که با قدرت بصری در قاب های پایانی فیلم به خانه آورده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.