تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 22:09
164 بازدید
کد خبر : 208545

دانلود زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 زیرنویس فیلم هندی خواب نیمه روز با عنوان رسمی به انگلیسی مانند رویای بعد از ظهر، یک فیلم درام دوزبانه هندی مالاییلام-تامیل محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی لیجو خوزه پلیسری و نویسندگی اس. هاریش بر اساس داستانی از Pellissery است. این به طور مشترک توسط Mammootty و Pellissery تولید

دانلود زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 زیرنویس فیلم هندی خواب نیمه روز با عنوان رسمی به انگلیسی مانند رویای بعد از ظهر، یک فیلم درام دوزبانه هندی مالاییلام-تامیل محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی لیجو خوزه پلیسری و نویسندگی اس. هاریش بر اساس داستانی از Pellissery است. این به طور مشترک توسط Mammootty و Pellissery تولید شد. در این فیلم ماموتی، رامیا سووی، رامیا پاندیان و آشوکان به ایفای نقش می پردازند و موضوعاتی در مورد بی خوابی، معنویت گرایی و فانتزی است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 این فیلم برخی از حوادث زندگی جیمسون را به تصویر می کشد. پس از بازدید از ولانکانی، تامیل نادو، گروهی از گردشگران مالایی با اتوبوس به کرالا برمی گردند. جیمز اتوبوس را در روستایی در روستای تامیل نادو متوقف می کند. پس از ناهار، گردشگران در چرت و پرت فرو رفته اند، بنابراین متوجه آن نمی شوند. در همین حین، جیمز وارد خانه ای در همان نزدیکی می شود و مانند یکی از اعضای خانواده تامیلی، ساندارام، رفتار می کند. او شروع به رفتار مانند یک تامیلی می کند و به زبان تامیلی مانند یک محلی از منطقه صحبت می کند. همه کسانی که با او سفر کردند و همچنین مردم محلی روستا را گیج می کند.

دانلود زیرنویس فیلم هندی خواب نیمه روز ۲۰۲۲ آنا ام ام وتیکاد از Firstpost به این فیلم امتیاز ۳ از ۵ داد و نوشت: “به جز موسیقی و طراحی صدا، نکته برجسته Nanpakal Nerathu Mayakkam اجرای مرکزی غوطه ور آن است… Thespian به جیمز و ساندارام هیچ چیز عجیبی نمی دهد، اما هنوز به طرز ماهرانه ای شخصیت های متفاوت آنها را منتقل می کند و ما را در مورد اینکه چه کسی و چه زمانی است، شکی نمی گذارد. این تیم با لیجو تأیید می کند که ماموتی حرفه خود را به یک مرحله آزمایشی کاملاً جدید هدایت می کند، نه فقط یک نوع متوسط را در بر می گیرد. جاده‌ها، برش‌هایی از زندگی که سینمای مالایالام را برای مخاطبان هندی محبوب کرده‌اند، اما در عین حال وارد عرصه‌ای فلسفی غیرقابل تأسف شده‌اند.»

زیرنویس فیلم Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 پرم اودایابهانو از Onmanorama فیلم را به‌عنوان درام پس از سیستا یک تجربه سینمایی عالی ارزیابی کرد و نوشت: “هرج و مرج سازمان‌یافته‌ای که در Jallikattu یا Churuli می‌بینیم ناموفق است. اما از طریق فعل و انفعال توهم و خلسه، اس هاریش، فیلمنامه‌نویس لیجو، به شخصیت ماموتی نفوذ می‌کند، استاد. صنعتگر بازیگر و تماشاگر را به دشتی رفیع از تعالی سینمایی می کشاند.

زیرنویس فیلم هندی خواب نیمه روز ۲۰۲۲ ساجش موهان از Onmanorama در تحلیل فیلم در «Nanpakal Nerathu Mayakkam» نوشت، لیجو خوزه پلیسری باید از فیلمبردار تنی اسوار خواسته باشد که بازیگران را مانند یک استاد ذهن آگاهی مشاهده کند. برای این کاری است که دوربین او انجام می دهد. نماها ثابت هستند، اما فریم ها پویا هستند و هنگامی که فیلم از طریق خواب جیمز وارد دهکده ساندارام می شود، نماها هاله ای پیدا می کنند که آن را شبیه تجسم های یک استاد تائو می کند. تنی اسوار به جای افزودن مه و درخشش یا درجه بندی متفاوت توالی رویا، با تکیه بر روش زیبایی شناختی قاب های درون یک قاب، به تمایز دست می یابد.

زیرنویس Nanpakal Nerathu Mayakkam 2022 - بلو سابتایتل

Manoj Kumar R. از Indian Express به این فیلم ۳.۵ از ۵ امتیاز داد و نوشت: “تصاویر بصری تقریباً مراقبه هستند. هر فریم بیش از یک داستان را روایت می کند.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.