تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 19:10
73 بازدید
کد خبر : 204180

دانلود زیرنویس فیلم Sakuran 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sakuran 2006 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Sakuran 2006 زیرنویس فیلم ساکوران یک مجموعه مانگای ژاپنی توسط Moyoco Anno است. مانگا درباره دختری است که در طول داستان نام‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد و تبدیل به یک تایو یا اوران (کورتزن) می‌شود. ناشر آمریکایی Vertical Inc آن را در جولای ۲۰۱۲ به زبان انگلیسی منتشر کرد. برای دانلود

دانلود زیرنویس فیلم Sakuran 2006 زیرنویس فیلم ساکوران یک مجموعه مانگای ژاپنی توسط Moyoco Anno است. مانگا درباره دختری است که در طول داستان نام‌های مختلفی را پشت سر می‌گذارد و تبدیل به یک تایو یا اوران (کورتزن) می‌شود. ناشر آمریکایی Vertical Inc آن را در جولای ۲۰۱۲ به زبان انگلیسی منتشر کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Sakuran 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Sakuran 2006 یک کامرو جوان (خدمتکار در فاحشه خانه) به منطقه چراغ قرمز یوشیوارا فروخته می شود و تحت مراقبت اوران خانه تاماگیکو، شوهی، که نام او را تومکی می گذارد قرار می گیرد. این دختر بسیار سرکش است و باعث می شود که سرپرستان خانواده آینده بالقوه او را به عنوان یک اویران موفق در نظر بگیرند، زیرا یک زن عالی رتبه نه تنها به زیبایی و استعداد، بلکه به سرسختی برای حفظ موقعیت خود برای موفقیت نیاز دارد.

زیرنویس فیلم Sakuran 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس Sakuran 2006 تومکی بعداً نام O-Rin را به عنوان hikkomi (یا خصمانه در آموزش) انتخاب کرد و بعداً نام Kiyoha را به خود گرفت و زیباترین دختر خانواده تاماگیکو در نظر گرفته شد. محبوبیت او موقعیت دیگر خانواده تاماگیکو، میکومو، را تهدید می کند، که تنش زیادی بین این دو ایجاد می کند. رقابت کیوها با میکومو تنها چالشی نیست که او با آن روبرو است، زیرا ظاهر مرد جوانی به نام سوجیرو او را با عدم امکان یافتن عشق در موقعیت خود مواجه می کند.

زیرنویس Sakuran 2006 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ساکوران ۲۰۰۶ یک فیلم اقتباسی لایو اکشن در ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ در ژاپن منتشر شد. این فیلم با بازی آنا سوچیا و اولین کارگردانی عکاس میکا نیناگاوا است. آلبوم رینگو شینا Heisei Fūzoku به عنوان موسیقی متن بازی می کند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.