تاریخ انتشار : جمعه 13 آبان 1401 - 16:06
51 بازدید
کد خبر : 204046

دانلود زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 مطمئناً نمی توان Bridge of the Doomed را متهم به سوختن کند کرد. در چند دقیقه اول، یک پایگاه ارتش مورد حمله قرار می‌گیرد و گروهی از غیرنظامیان توسط زامبی‌ها هجوم می‌آورند و خورده می‌شوند. و هیچ تردیدی برای نمایش نتایج خونین روی صفحه وجود ندارد. این

دانلود زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 مطمئناً نمی توان Bridge of the Doomed را متهم به سوختن کند کرد. در چند دقیقه اول، یک پایگاه ارتش مورد حمله قرار می‌گیرد و گروهی از غیرنظامیان توسط زامبی‌ها هجوم می‌آورند و خورده می‌شوند. و هیچ تردیدی برای نمایش نتایج خونین روی صفحه وجود ندارد. این سبک آخرالزمان زامبی دهه ۸۰ است، با این تفاوت که به انگلیسی بد دوبله نشده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 پس از حمله آغازین، ژنرال واسکوئز (رابرت لاساردو، بخش ۸، از شیطان) یک جوخه به رهبری ستوان ویتمور (دان بینگنهایمر، کسانی که سزاوار مرگ هستند، محدوده ۱۵) و (گروهبان هرناندز (کیت واتسون، جنگ ستارگان نبرد) را می فرستد. , مهاجم مقبره) برای نگه داشتن پل یا تخریب آن در زمانی که منتظر رسیدن نیروهای کمکی هستند.

بازگشت به پل Privates Lin (جانی هوانگ، فرانک و زد، بوگرهای دجال) و سندرز (شاه جف، برش، حمله ناشناخته) تنها زنی به نام سوزان (سارا فرنچ، هانوکا، روت وود) را از تجاوز نجات می دهند. برای پایان دادن به یک بن بست با یک گروه متخاصم از بازماندگان به رهبری “بزرگ” جیم گیل (ویلیام ‘بیل’ کانر، شیاطین در سحر، کارتل فرقه). بنابراین اکنون آنها دو دلیل برای مراقبت از پشت خود دارند.

دانلود زیرنویس فیلم پل محکومین ۲۰۲۲ اما بزرگترین تهدیدی که آنها با آن روبرو خواهند شد از جانب بازماندگان یا زامبی ها نیست. چیزی زیر پل زندگی می کند، و هر چه هست، هوشمند، سریع و گرسنه است. و این همان چیزی است که Bridge of the Doomed را از ویژگی‌های معمولی زامبی‌ها یا موجودات زنده متمایز می‌کند، وجود یک آنتاگونیست هوشمند برای مبارزه قهرمانان است. هر چیزی که زیر پل است می داند مواد منفجره چیست و غذاهای کنسرو شده و جعبه شده را می شناسد.

کارگردان مایکل سو (Death Count, My Demon Within) و نویسنده آدریان میلنز (Night of the Tommyknockers, Bloodthirst) می دانند که تماشاگران از چنین فیلمی چه می خواهند و این چیزی است که ارائه می دهند. Bridge of the Doomed به ندرت بیش از چند دقیقه بدون اتفاق می افتد و اغلب خونین است.

زیرنویس فیلم Bridge of the Doomed 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Bridge of the Doomed 2022 این موجود، هنگامی که در نهایت به خوبی به آن نگاه کنیم، شبیه چیزی است که اگر The Creature From the Black Lagoon و The Monster of Piedras Blancas را با هم ترکیب کنید، به دست خواهید آورد. که ممکن است چنین باشد، زیرا ما هرگز توضیحی در مورد آنچه که هست نمی‌یابیم. من می توانم آن را ببخشم، زیرا این یک اثر عملی است نه CGI، که همیشه یک امتیاز است.

بقیه جلوه‌های Bridge of the Doomed ترکیبی از جلوه‌های عملی خوب برای آرایش زامبی‌ها و زامبی‌ها همراه با فلاش‌های معمولی CGI پوزه و اصابت گلوله است. گور فراوان همراه با پاره شدن گوشت و تخلیه روده فراوان است و به جبران اسپری خون کمک می کند. تنها گاف تأثیرات مهم یک اثر آب CGI واقعاً بد است وقتی که تیم برای اولین بار به پل می رسد، با پل دیگری که در نزدیکی آن قابل مشاهده است. این باید قطع می شد، به خصوص که رودخانه ای که از زیر پل می گذرد، تهدیدکننده تر از رودخانه CGI به نظر می رسد.

زیرنویس فیلم پل محکومین ۲۰۲۲ همچنین اگر غیرنظامیان در کمپ کمی بیشتر توسعه داده می شدند تا حمله اجتناب ناپذیر زامبی ها به آن را مؤثرتر کنند، خوب بود. به خصوص که به غیر از فرانسوی، چند چهره آشنا مانند توماس هیلی (هیسپانیک های شیطان پرست، The Pinch) در بین آنها وجود دارد. از میان نام‌های بزرگ بازیگران، پاره به‌سختی در آن حضور دارد. لاساردو بیشتر زمان فیلم را در پایگاه می گذراند، اما با بسیاری از بازیگران تعامل دارد و برای نبرد اوج فیلم حاضر می شود.

زیرنویس Bridge of the Doomed 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس پل محکومین ۲۰۲۲ واقعاً چیزی برای شکایت به من نمی داد. این یک جشن موجودات پرسرعت و ترسناک است و این چیزی است که ارائه می دهد. فیلمنامه میلنز درگیری های زیادی را به ما می دهد و سو آنها را به زندگی خونین می آورد. و واقعاً نمی توانید از فیلمی مانند این چیز بیشتری بخواهید.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.