تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401 - 11:38
521 بازدید
کد خبر : 201110

دانلود زیرنویس فیلم Alienoid 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Alienoid 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Alienoid 2022 یک فیلم اکشن علمی فانتزی محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به کارگردانی چوی دونگ هون با بازی ریو جون یول، کیم وو است. بن و کیم ته ری. این فیلم داستان خارق‌العاده‌ای را به تصویر می‌کشد که با باز شدن دروازه‌های زمان بین گوریو اواخر و زمان حال در سال

دانلود زیرنویس فیلم Alienoid 2022 یک فیلم اکشن علمی فانتزی محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به کارگردانی چوی دونگ هون با بازی ریو جون یول، کیم وو است. بن و کیم ته ری. این فیلم داستان خارق‌العاده‌ای را به تصویر می‌کشد که با باز شدن دروازه‌های زمان بین گوریو اواخر و زمان حال در سال ۲۰۲۲، زمانی که بیگانگان ظاهر می‌شوند، باز می‌شود.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Alienoid 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Alienoid 2022 درب زمان بین شمشیربازانی که می خواهند شمشیر افسانه ای الهی را در پایان سلسله گوریو به چنگ آورند و کسانی که در سال ۲۰۲۲ به تعقیب یک زندانی بیگانه محبوس شده در بدن انسان باز می شوند.

در زمین امروزی، گارد (کیم وو بین) که مسئول مدیریت زندانیان بیگانه محبوس در مغز انسان است، با همکار روباتیک خود تاندر، زندان شکنان را دستگیر می کند. آنها زمان و مکان را برای انجام وظایف خود خم می کنند اما هرگز در امور انسانی دخالت نمی کنند. پس از دستگیری یک فراری بیگانه در قرن چهاردهم، آنها با یک نوزاد انسانی قربانی یک جنایتکار بیگانه به قرن بیست و یکم باز می گردند و شکاف کوچکی در سیستم زمان-فضا ایجاد می کنند. حدود ۱۰ سال بعد، گروهی از محکومان یک سیاره به زمین فرستاده می شوند و گارد آنها را در مغز انسان زندانی می کند. رهبر جنایتکار، معروف به “معمار” و حامیانش زندان انسانی خود را می شکنند، در حالی که گارد و تندر سعی می کنند زندانیان را به بدن فانی بازگردانند. به دلیل درگیری غیرمنتظره بین نیروهای فرازمینی روی زمین، درگاهی باز می شود که قرن ۱۴ و ۲۱ را به هم پیوند می دهد.

در قرن چهاردهم در زمان سلسله گوریو (۱۳۹۲-۹۱۸)، گروهی از جادوگران تائوئیست، از جمله جا-جانگ (کیم اوی سونگ)، مردی نقابدار که رهبری یک باند مخفی را بر عهده دارد، به دنبال یک شمشیر افسانه ای الهی می گردند. مورئوک (ریو جون یول)، رزمی کار دست و پا چلفتی، در حالی که به دنبال شمشیر می گردد، با زنی مرموز به نام لی آن (کیم ته ری) برخورد می کند که یک تپانچه حمل می کند.

زیرنویس فیلم Alienoid 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Alienoid 2022 این فیلم با استقبال متفاوت منتقدان فیلم کره جنوبی مواجه شد. برخی جهان‌بینی منحصربه‌فرد Alienoid ارائه‌شده را ستایش می‌کنند، در حالی که دیگران به پتانسیل سردرگمی از نظر شخصیت‌ها و داستان‌های آن و حواس‌پرتی ناشی از اختلاط بیش از حد عناصر مختلف اشاره می‌کنند. با این حال، به نظر می رسید که بسیاری از مخاطبان از تلاش کارگردان برای خلق چیزی جدید استقبال می کنند. Alienoid اغلب با فیلم قبلی کارگردان Choi Dong-hoon، Jeon Woo-chi: The Taoist Wizard (2009) مقایسه می شد که به مفاهیم مشابه تائوئیست ها و سفر در زمان می پردازد.

کیم سو یونگ در نقد خود برای Korea Economic Daily اظهار داشت که علیرغم اینکه پذیرش جهان بینی گسترده دو زمان و فضای کاملا متفاوت که هرکدام مشغول دنبال کردن روایت درون آن هستند، علیرغم اینکه در ابتدا کمی سنگین و ناخوشایند به نظر می رسد، داستان به آرامی در جریان است. بخش دوم، ایجاد حس قوی غوطه وری.  Jo Hyun-na از Cine21 نوشت که شخصیت‌ها، تنظیمات و طرح‌های تولید مانند کشتی‌های فضایی فاقد تازگی هستند، اما عملکرد بازیگران را ستوده است. چوی یانگ جو که برای No Cut News می نویسد، کارگردان را به دلیل توانایی او در ترکیب ژانرهای مختلف تحسین می کند و آن را “چالشی که باید حداقل یک بار انجام شود” می خواند، اگرچه گاهی اوقات بیش از حد به نظر می رسد. کیم نارا از مای دیلی نوشت که فیلم علیرغم داشتن بازیگران قدرتمند، انتظارات تماشاگران را برآورده نکرد و رنگ متمایز خود کارگردان چوی دونگ هون که در کارهای قبلی او نشان داده شده بود، به ندرت در Alienoid دیده می شود. وون جونگ بین از اوه مای نیوز این فیلم را از نظر ریتم فیلم، شخصیت ها، روایت، صحنه و غیره “ناامید کننده” نامید، اما از عملکرد بازیگران به ویژه آنهایی که در سلسله گوریو نقش آفرینی کردند، تمجید کرد. کیم بورام که برای یونهاپ نیوز می نویسد، عملکرد ریو جون یول، کیم وو بین و کیم ته ری را ستود اما اظهار داشت که داستان به نظر “بریده و خشک شده” است.

زیرنویس Alienoid 2022 - بلو سابتایتل

این فیلم در سال ۱۹۵۹ در ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینما اکران شد. افتتاحیه ۱۵۸۱۶۲ پذیرش ثبت کرد و در صدر باکس آفیس کره جنوبی قرار گرفت.  این فیلم در ۷ روز اکران از ۱ میلیون پذیرش فراتر رفت. از ۱۱ آگوست ۲۰۲۲، این فیلم هفتمین فیلم کره ای پرفروش سال ۲۰۲۲ با فروش ۱۲،۱۳۰،۳۴۰ دلار آمریکا و ۱،۵۱۲،۶۵۸ پذیرش است.

انتظار می‌رود این فیلم در گیشه شکست بخورد، به دلیل هزینه‌های تولید بالا که برای عبور از نقطه سر به سر به حدود ۷ میلیون پذیرش نیاز دارد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.