تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 15:37
67 بازدید
کد خبر : 200066

دانلود زیرنویس فیلم Amnestie 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Amnestie 2019 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Amnestie 2019 یک فیلم مهیج اسلواکی- چک محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی یوناس کاراشک است. ژوراج باچا در آن بازی می کند. این بر اساس قیام زندان در لئوپولدوف است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم Amnestie 2019 از پاییز ۱۳۶۸ تا بهار ۹۰ سرنوشت چند نفر از اقشار مختلف

دانلود زیرنویس فیلم Amnestie 2019 یک فیلم مهیج اسلواکی- چک محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی یوناس کاراشک است. ژوراج باچا در آن بازی می کند. این بر اساس قیام زندان در لئوپولدوف است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Amnestie 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Amnestie 2019 از پاییز ۱۳۶۸ تا بهار ۹۰ سرنوشت چند نفر از اقشار مختلف اجتماعی را دنبال می کنیم که زندگی آنها دچار دگرگونی اساسی می شود. فردی که اخیراً در زندان بوده می تواند خیلی سریع وزیر شود.

زیرنویس فیلم Amnestie 2019 - بلو سابتایتل

زیرنویس Amnestie 2019 پس از اینکه واسلاو هاول، رئیس جمهور تازه منتخب چکسلواکی، عفو گسترده ای را در زمستان ۱۹۹۰ اعلام کرد، نارضایتی شدید و هرج و مرج زندان لئوپولد را فرا گرفت. بسیاری از زندانیان اینجا به جدی ترین جنایات محکوم شده اند و واجد شرایط عفو ریاست جمهوری نیستند. اما آنها همچنین آرزوی آزادی را دارند. نارضایتی به سرعت به شورش تبدیل می شود و زندان به منطقه جنگی تبدیل می شود.

زیرنویس Amnestie 2019 - بلو سابتایتل

محکومین به مدت دو هفته صاحب اوضاع می شوند و شکی نیست که نیروهای ویژه باید با کمک مدرن ترین تجهیزات نظامی از جمله هلیکوپتر علیه آنها مداخله کنند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.