تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 11:56
69 بازدید
کد خبر : 200043

دانلود زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 یک فیلم جنایی کمدی سیاه هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی سیدهارت سنگوپتا و تهیه کنندگی سوباسکاران آلیراجا، آناند ال رای و ماهاویر جین است. Neeraj Sood، و Sushant Singh در نقش های محوری. این بازسازی فیلم تامیلی Kolamaavu Kokila (2018) است. این فیلم برای اولین بار

دانلود زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 یک فیلم جنایی کمدی سیاه هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۲ به کارگردانی سیدهارت سنگوپتا و تهیه کنندگی سوباسکاران آلیراجا، آناند ال رای و ماهاویر جین است. Neeraj Sood، و Sushant Singh در نقش های محوری. این بازسازی فیلم تامیلی Kolamaavu Kokila (2018) است. این فیلم برای اولین بار در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ در Disney+ Hotstar پخش شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 عکاسی اصلی در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۱ در پنجاب آغاز شد. این فیلم در ۲۰ مارس ۲۰۲۱ به پایان رسید. آهنگ ها توسط پاراگ چابرا ساخته شده است. شعر توسط راج شکار سروده شده است. موسیقی پس‌زمینه فیلم توسط امان پنت ساخته شده است.

زیرنویس فیلم Good Luck Jerry 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Good Luck Jerry 2022 دیشیا شارما از News 18 به این فیلم امتیاز ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “I think: Good Luck Jerry آشفته و سرگرم کننده است و خاطرات کمدی های ساده ای مانند Hungama و Tanu Weds Manu را زنده می کند. من آرزو داشتم این یک اکران در سینما باشد.”  داوال روی از The Times of India به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “موفق باش جری یک فیلم خنده دار و سرگرم کننده است که اگر کمی کوتاهتر بود عالی بود”. روهیت باتناگار از روزنامه فری پرس به این فیلم امتیاز ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “موفق باشید جری، بازی آخر هفته کامل با مدت زمان ۱۱۹ دقیقه است. برای اجرای Janhvi و طنز سیاه آن را تماشا کنید”. شوبهام کولکارنی از کویموی به این فیلم ۳.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “جانوی کاپور در حال اثبات خودش فیلم به فیلم است. امیدوارم او فقط در کار خود بهتر شود. فیلم در کل یک تماشای سرگرم کننده است و لحظات شگفت انگیز خود را دارد.”  یکی از منتقدان بالیوود هونگاما به این فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت: “موفق باش جری بر روی فیلمنامه ای خوش نوشته، بازی های قوی و طنز خوب استوار است”. منتقد Pinkvilla به این فیلم ۳ از ۵ ستاره داد و نوشت: “موفق باشید جری یک سواری سرگرم کننده است علیرغم برخی سکسه ها در روایت. این فیلمی است که برای OTT ساخته شده است و این بخش از مخاطب باید فضای کمدی تاریک را بپذیرد. آغوش باز است.

زیرنویس Good Luck Jerry 2022 - بلو سابتایتل

شوبهرا گوپتا از ایندیان اکسپرس به این فیلم ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: “با وجود چند تکه سست، این بازیگر جانوی کاپور هرگز از این واقعیت غافل نمی شود که باید کپر باشد”. سایبال چاترجی از NDTV به این فیلم امتیاز ۲.۵ از ۵ ستاره داد و نوشت: «فیلم از زحماتی که جانوی انجام می‌دهد و حمایتی که از بقیه بازیگران می‌گیرد سود می‌برد، که اکثراً از بازیگرانی تشکیل شده‌اند که قطعاً شایسته این هستند که مشغول باشند. و محبوب».

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.