تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 11:57
112 بازدید
کد خبر : 197666

دانلود زیرنویس فیلم Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For 2019

دانلود زیرنویس فیلم Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For 2019

دانلود زیرنویس فیلم Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For 2019 یک ماجرای خانوادگی در قسمت یازدهم سری تیگاردن آرورا مرگبار می شود. تمرکز از کاراگاه آماتور رو (کاندیس کامرون بوره) به بهترین دوستش، سالی (لکسا دویگ) و پسرعموهای سالی، لیزی و کید (پرستون وندرسلایس) تغییر می کند. در حالی که خانواده و تمام

دانلود زیرنویس فیلم Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For 2019 یک ماجرای خانوادگی در قسمت یازدهم سری تیگاردن آرورا مرگبار می شود. تمرکز از کاراگاه آماتور رو (کاندیس کامرون بوره) به بهترین دوستش، سالی (لکسا دویگ) و پسرعموهای سالی، لیزی و کید (پرستون وندرسلایس) تغییر می کند. در حالی که خانواده و تمام نخبگان شهر برای عروسی لیزی جمع می‌شوند، زمانی که یکی از خاله‌های گلدیس (کارن کروپر) در اثر مسمومیت می‌میرد، این مراسم شاد کوتاه می‌شود. این جنایت در دید آشکار انجام می شود، اما محدود کردن تعداد مظنونان، که ممکن است همه آنها از مرگ زن ثروتمند سود برده باشند، دشوار است.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/aurora-teagarden-mysteries-an-inheritance-to-die-for-2019/

Preview + Sneak Peek - Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For  - YouTube

زیرنویس فیلم Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For 2019 پیگیری انتقام‌گیری‌ها و نارضایتی‌های شخصی برای رو کار سختی است. کسانی که دلیلی برای کشتن گلدیس دارند، همگی دلیل محکمی ارائه می دهند که چرا شخص دیگری می توانست این کار را انجام دهد.

Aurora Teagarden Mysteries An Inheritance to Die For (2019) YIFY - Download  Movie TORRENT - YTS

زیرنویس Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For 2019 رو با غرایز خود پیش می رود و کید را در صدر فهرست مظنونان قرار می دهد. کید، یک ناامیدی کلی برای مادرش و یک بچه صندوق اعتماد غیرمسئول برای دیگران، آماده است با هرکسی که ادعای ثروت مادرش را به چالش می کشد، دعوا کند. زمانی که ویکتور (مایکل دیوید سیمز)، مدیر عامل سابق شرکت گلادیس، در مراسم عروسی ظاهر می‌شود، ناراحت می‌شود، اما وقتی می‌فهمد که کسب‌وکار به مادر رو، آیدا (ماریلو هنر) سپرده می‌شود، خشمگین‌تر می‌شود. این تنها سورپرایز موجود نیست. سرآشپز شخصی گلدیس، جرمی (جیسون مک کینون)، مبلغی بسیار بیشتر از سایر ذینفعان دریافت می کند و این حرکت نه تنها کید، بلکه دستیار شخصی قدیمی او، تانیس (آلیسون آرایا) را نیز عصبانی می کند.

Aurora Teagarden Mysteries: An Inheritance to Die For (2019) | Cast | And  Everything You Need to Know

اعتراف می کنم که از خرخر کردن رایگان برای همه در اینجا خوشم آمد. اگر شاهد مشاجراتی در زندگی واقعی بوده اید، پول وقیحانه را که به عنوان نگرانی اشک آلود برای متوفی پنهان شده است، تشخیص خواهید داد. در پایان، ممکن است تصمیم بگیرید که بهتر است به توله‌های ولگرد یا پروژه‌ای برای انرژی‌های تجدیدپذیر اهدا کنیم. انسان ها خیلی خودخواه هستند و این فیلم هیچ کس را رها نمی کند. در عوض، به شما این امکان را می‌دهد که کل فرآیند کثیف را بدون سرمایه‌گذاری واقعی احساسی یا مادی تجربه کنید. بازیگران همچنین با بازی کمیک خود، ویژگی‌ای که من یاد می‌گیرم دوستش داشته باشم، به او کمک می‌کنند. Doig مورد علاقه من است. در حالی که کامرون بوره سعی می‌کند بسیار جدی باشد، دایگ، چه به‌طور پیش‌فرض یا با طراحی، به طرز خنده‌داری ناباورانه به نظر می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.