تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 17:37
79 بازدید
کد خبر : 196127

دانلود زیرنویس فیلم Diabolik 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Diabolik 2021 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Diabolik 2021 چه اشتباهی در مورد دیابولیک برادران مارکو و آنتونیو مانتی که بر اساس کمیک معروف خواهران آنجلا و لوسیانا جوسانی ساخته شده بود، چه مشکلی داشت؟ ما نگاهی نزدیک به این فیلم می اندازیم که حول محور جنایتکار بی رحم و چشم پولادین پوشیده در کت و شلوار مشکی و

دانلود زیرنویس فیلم Diabolik 2021 چه اشتباهی در مورد دیابولیک برادران مارکو و آنتونیو مانتی که بر اساس کمیک معروف خواهران آنجلا و لوسیانا جوسانی ساخته شده بود، چه مشکلی داشت؟ ما نگاهی نزدیک به این فیلم می اندازیم که حول محور جنایتکار بی رحم و چشم پولادین پوشیده در کت و شلوار مشکی و رانندگی یک جگوار E-Type نمادین، یکی از پرفروش ترین کتاب های کمیک ایتالیایی در جهان می چرخد.

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

https://blue-subtitle.com/diabolik-2021/

Diabolik (2021 Film): Theatrical Premiere | Comics2Film

زیرنویس فیلم Diabolik 2021 برادران مانتی سال‌ها تجربه دارند و این فیلم یک تولید مستقل است که توسط RAI Cinema حمایت می‌شود و بودجه قابل توجهی برای یک فیلم ایتالیایی – به طور دقیق ۱۰ میلیون یورو – دارد.

این یک پروژه طولانی مدت و در مقیاس صنعتی بود و دیابولیک ۲ و ۳ هم اکنون در برنامه ریزی هستند. کارلو مکچیتلا، تهیه کننده، توضیح می دهد که این تلاشی برای تولید محصولی قدرتمند بود که بتواند بر بازار تأثیر بگذارد. این تلاشی ستودنی برای هموار کردن یک جاده ایتالیایی به سمت سینمای کمیک است، همانطور که اخیراً با نتایج متفاوتی از طریق پیشگویی آرمادیلو توسط امانوئل اسکارینگی، بر اساس کتاب کمیک Zerocalcare (مجموعه انیمیشن Tear Along the) تلاش شده است. خط نقطه‌ای به‌تازگی در نتفلیکس مورد تحسین قرار گرفت، سرزمین پسران اثر کلودیو کوپلینی، ۵ عدد عالی اثر ایگورت، مونولیث اثر ایوان سیلوسترینی، آخرین مرد روی زمین توسط Gipi، and They Call Me Jeeg توسط Gabriele Mainetti (که در واقع بر اساس یک کتاب کمیک خاص نیست).

به نظر می رسد دیابولیک برادران مانتی با فرم بسیار قدیمی، یکپارچهسازی با سیستمعامل و مشابه خود، به ذائقه مخاطبان سینمای کمدی که عاشق اکشن، سرعت، بی حوصلگی و کمدی سیاه هستند توجهی نمی کند. دیابولیک هرگز ما را غافلگیر نمی کند و تعقیب و گریز با ماشین توسط افسران پلیس ایتالیا در دهه ۱۹۷۰، که کارگردانان نیز از آنها الهام گرفته بودند، بسیار هیجان انگیزتر و از نظر فنی جسورانه تر بود. ما به خودمان نگاه می کنیم، به این امید که آنچه دوست داریم مورد پسند دیگران نیز واقع شود. ما هیچ مخاطب هدف خاصی نداریم»، برادران مانتی در حین ارائه فیلم به مطبوعات تا حدودی گیج کننده گفتند.

Review: Diabolik - Cineuropa

زیرنویس Diabolik 2021 این دیابولیک ۲۰۲۱ را می توان با دیابولیک ۵۰ سال پیش که تحت حمایت استاد ترسناک ماریو باوا ایجاد شد، مقایسه کرد که توسط دینو دی لورنتیس، که آن را تولید کرد، به عنوان یک شکست شناخته شد (“به جای ساخت دیابولیک مانند خواهران جوسانی، ما ساخته بد ۰۰۷»)، فیلمی که هرگز خود را جدی نمی گیرد، با فیلمنامه وحشتناک و بازی های ضعیفش، اما یک جشنواره پاپ بصری است که از هنر نوری، روانگردان و رنگ های خیره کننده (و همچنین موسیقی) تشکیل شده است. توسط موریکونه).

همه آن‌ها ویژگی‌هایی هستند که طرفداران این ژانر را به وجد می‌آورند، بدیهی است که خود برادران مانتی نیز شامل می‌شوند (و Cahiers du Cinéma چیدمان زیبایی‌شناختی فیلم را ستوده است). در همین حال، دیابولیک امروزی، سخنگو و بیش از حد توضیحی، بلغمی و فاقد درخشش است. بی اخلاقی مطلق که شخصیت اصلی داستان های مصور را مشخص می کند، به سادگی از بین نمی رود. به نظر نمی‌رسد که صحنه اصلی دهه ۱۹۶۰، با صحنه‌ها و لباس‌هایی که یادآور آن دوران است و از نظر فیلولوژیکی با کمیک همخوانی دارد، از نظر سینمایی نتیجه‌ای نداشته باشد. شخصیت ها به اندازه کاغذی که روی آن کشیده شده اند عمیق هستند. اما یک فیلم یک فیلم است و یک کمیک یک کمیک است. در این مثال، روایت فرارسانه‌ای موفق نمی‌شود جهانی بسازد که در آن سطوح مختلف خلاقیت و ابزارهای مختلف لذت بردن از داستان بتوانند با موفقیت در یک زمینه روایی مشترک به هم بپیوندند.

Diabolik (2021) - IMDb

برادران مانتی به اندازه کافی خوش شانس بوده اند که می توانند روی بازیگرانی از مینی ستاره سیستم ایتالیایی حساب کنند، مانند لوکا مارینلی (که اکنون در سراسر جهان به دلیل بازی در گارد قدیمی شناخته می شود)، میریام لئونه. به جای اوا کانت)، و والریو ماستندریا (بازرس جینکو، آلتر ایگوی دیابولیک)، که الساندرو روجا، سرنا روسی و کلودیا گرینی به آنها پیوستند. اما متأسفانه، بازیگران خوب برای همه قسمت‌ها مناسب نیستند، درست مثل جورج کلونی که برای فیلم تاسف‌بار جوئل شوماخر «بتمن و رابین» مناسب نبود. رویکرد کارگردانی برادران مانتی بر اجرای یکنواخت برای دنبال کردن بی‌وقفه کتاب مصور اصرار داشت، شاهکاری که به‌خوبی توسط بازیگران درگیر اجرا شد، به استثنای میریام لئون که نتی از فمینیسم سرزنده را به شریک جذاب جنایتکار القا کرد.

در سینماهای ایتالیا از تاریخ ۱۶ دسامبر در ۵۰۰ نسخه، توسط ۰۱، Diabolik توسط Mompracem و RAI Cinema با همکاری آستورینا تولید می شود. فروش بین المللی به سینمای بتا آلمان سپرده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.