تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 22:03
165 بازدید
کد خبر : 207590

دانلود زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 یک فیلم مستند بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط آمازون پرایم ویدیو تولید شده است، که بر زندگی و حرفه KSI، یوتیوبر، رپر و بوکسور انگلیسی تمرکز دارد. این مستند در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد و به کارگردانی وسلی پولیت ساخته شده است. برای دانلود

دانلود زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 یک فیلم مستند بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط آمازون پرایم ویدیو تولید شده است، که بر زندگی و حرفه KSI، یوتیوبر، رپر و بوکسور انگلیسی تمرکز دارد. این مستند در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد و به کارگردانی وسلی پولیت ساخته شده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 در سپتامبر ۲۰۲۱، KSI از طریق توییتر اعلام کرد که در حال انتشار یک مستند در Amazon Prime Video است و لوئیس تروکس تهیه کننده اجرایی خواهد بود.

دانلود زیرنویس مستند KSI: در زندگی واقعی در ۱۹ مه ۲۰۲۲، KSI و Theroux در یک رویداد نمایشگاه آمازون پرایم شرکت کردند که در آن دو در مورد مستند صحبت کردند. در طول این رویداد، مشخص شد که این مستند در نوامبر ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد، اما هیچ تاریخ دقیق یا عنوانی در این رویداد فاش نشد.

زیرنویس مستند KSI: In Real Life 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس KSI: In Real Life 2023 در ۶ اکتبر، در مصاحبه‌ای با مجله رولینگ استون انگلستان، KSI فاش کرد که این مستند در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود و تایید می‌کند که این مستند از زمان پخش اولیه‌اش به تعویق افتاده است. در ۱۷ دسامبر، KSI در یک ویدیوی یوتیوب فاش کرد که این مستند در ژانویه ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. تاریخ دقیقی ذکر نشده است.

زیرنویس KSI: In Real Life 2023 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند KSI: در زندگی واقعی در ۲۶ دسامبر، Amazon Prime Video اعلام کرد که KSI: In Real Life در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.