تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1402 - 1:58
70 بازدید
کد خبر : 208723

توسعه تکواندو گلستان نیازمند حمایت مالی است

توسعه تکواندو گلستان نیازمند حمایت مالی است

به گزارش ایلنای گلستان،علی نوری درجمع خبرنگاران اظهارکرد: نداشتن خانه تکواندو دراستان از بزرگترین مشکل ما است و بزودی یک تفاهم نامه با اداره کل ورزش استان امضا می کنیم.با امضای این تفاهم نامه یک سوله نیم کاره ورزشی دراختیار هیأت تکواندو گلستان قرار می گیرد. وی ادامه داد: درحال حاضر ۵ داور بین المللی

توسعه تکواندو گلستان نیازمند حمایت مالی است

به گزارش ایلنای گلستان،علی نوری درجمع خبرنگاران اظهارکرد: نداشتن خانه تکواندو دراستان از بزرگترین مشکل ما است و بزودی یک تفاهم نامه با اداره کل ورزش استان امضا می کنیم.با امضای این تفاهم نامه یک سوله نیم کاره ورزشی دراختیار هیأت تکواندو گلستان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۵ داور بین المللی گلستانی داریم و ۹۰ مربی آقا و ۴۲ مربی خانم در سطح استان در سامانه بانک اطلاعات ثبت شده اند.

نوری بیان کرد: تا سال ۱۳۹۹ هیأت تکواندو حدود ۱۰ هزار عضو داشتیم که درحال حاضر بیش از ۱۳ هزار نفر عضو این هئیت هستند که ۶ هزار و ۵۲ نفر خانم و ۷ هزار و ۷۲۴ نفر آقا هستند.

وی یادآور شد: توانستیم برای اولین بار در تاریخ استان گلستان چهار دوره آموزشی کشوری را طی یک سال برگزار کنیم. دراستان ۳۰ باشگاه اختصاصی آقایان، یک باشگاه اختصاصی خانم‌ها و ۵۲ باشگاه اختصاصی آقا و خانم فعال هستند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.